avinaavina

avinaavina

avinaavina

avinaavina

آموزش مقدماتی ویژگی های Css (قسمت دوم)

آموزش مقدماتی ویژگی های Css: پس از جلسه اول آموزش مقدماتی ویژگی های Css  ، در این قسمت به ادامه اموزش در جلسه دوم می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

در جلسه گذشته درباره تنظیم طول و عرض عناصر، تنظیم پس زمینه و تنظیم قلم و فونت در زبان برنامه نویسی Css  با ذکر مثال هایی صحبت کردیم. در این قسمت ازآموزش Css  به توضیح ادامه ویژگی های Css می پردازیم.

 

تنظیم متن و نوشته CSS Styling Text

Text Color

ویژگی color برای تعیین رنگ عناصر می باشد. این ویژگی به سه روش مقداردهی می شود.


ادامه مطلب



سبک مبلمان در دکوراسیون داخلی

سبک مبلمان در دکوراسیون داخلی: تمامی وسایلی که در دکوراسیون داخلی فضای خانه و یا محل کار و … استفاده می شود ژیرو مدل و سبک خاصی می باشند و اغلب برای خود نام مدلی را دارند. مثل بوفه هایی که استفاده می کنیم، مبلمان و بقیه وسایل مدل خاص خود را دارند. تولید کننده های صنایع مختلف برای محصولات تولیدی خود عنوان ها و مدل های خاصی را در نظر می گیرند و آن را تحت همان عنوان به بازار ارائه می دهد. برای استفاده مدل مناسب و هدفمند محصول مربوطه برای طراحی دکوراسیون داخلی هر طراح باید به سبک های متفاوت معماری و دکوراسیون داخلی تسلط داشته باشد و سبک و مدل های مختلف  هر کدام از لوازم مربوطه را به خوبی بشناسد. تا طراحی دکوراسیون داخلی مناسبی داشته باشیم.

سبک مبلمان در دکوراسیون داخلی

در این قسمت شما عزیزان را با انواع سبک های مبلمان در دکوراسیون داخلی آشنا خواهیم نمود.


ادامه مطلب



ایمیل مارکتینگ در تجارت الکترونیک

ایمیل مارکتینگ در تجارت الکترونیک: همه ی ما برای رونق تجارت و کسب کار خود نیاز به بازاریابی داریم روش های بی شماری برای بازاریابی وجود دارد که یکی از آن ها ایمیل مارکتینگ است، بازاریابی ایمیلی یکی از گزینه های برتر در فروشگاه اینترنتی و تجارت الکترونیک است و در طراحی سایت باید به آن توجه شود. در این راستا باید بدانید که چگونه با استفاده از ایمیل مارکتینگ به بازاریابی و  جذب مشتریان به فروشگاه خود کمک کنید. بازاریابی از طریق اینترنت بویژه بازاریابی ایمیلی در صورت استفاده صحیح می تواند روشی بهینه بلحاظ مالی، زمانی و کارایی باشد در این مقاله در ارتباط با ایمیل مارکتینگ برای تعامل با مشتریان صحبت می کنیم. با توجه به نکات بازاریابی و استفاده از طراحی سایت ارزان می توان فروشگاه اینترنتی و کسب و کار موفقی داشت.

ایمیل مارکتینگ در تجارت الکترونیک

اساسا ایمیل مارکتینگ ایجاد محتوا و ارزش دادن به محتوای ایجاد شده است، شما باید اطلاعاتی از محصولات و محتوای خود برای مشتریان ارسال کنید تا از نحوه ی کار شما و همچنین محصولات شما آشنا شوند ممکن است محصولات شما شامل طراحی وب سایت باشد شما می توانید نمونه کار هایی برای مشتری ارسال کنید که دیدگاه بهتری از کسب و کار شما در ذهن مشتریان به وجود آید، این یکی از موارد حیاتی برای بازاریابی کسب و کار شما است و باید به نحوه ی انتشار به صورتی که برای مشتری جذاب باشد و او را مشتاق کند توجه کنید، ویدئوهای کوتاه از محصولاتتان و همچنین کتاب های الکترونیکی از خدمات خود ارائه دهید. شما اغلب باید اطلاعات کامل و به موقعی برای مشتریان ارسال کنید زمانی که می خواهید برای اولین بار ایمیل ارسال کنید نباید در مورد محصولات ریز و کوچک صحبت کنید بلکه بهتر است کلیتی در مورد محصولات خود در اختیار مشتری قرار دهید. بهتر است که اطلاعات و محتوا را به صورت رایگان نشر دهید.


ادامه مطلب



ارسال فایل در بخش نظرات سایت با افزونه Comment Attachment

ارسال فایل در بخش نظرات سایت: همانطور که می دانیم پشتیبانی برای کاربران یک سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برخی از کاربران اظهار دارند که نیاز به امکان ارسال فایل در بخش نظرات سایت برای ضمیمه کزدن اطلاعاتشان هستند. به طور مثال می خواهند مشکلات خود را در هنگام نصب و استفاده از محصول خریداری شده خود در غالب یک عکس بیان کنند تا به راحتی راه حل خود پیدا نمایند یا حتی فیش واریزی خود پس از انجام خرید را برای صاحبان سایت ضمیمه کنند و … . با آموزش وردپرس وبیت همراه باشید.

ارسال فایل در بخش نظرات سایت با افزونه Comment Attachment

امروز می خواهیم یک افزونه وردپرس را معرفی کنیم کا به راحتی امکان ارسال فایل در بخش نظرات را برای کاربران فراهم می نماید. این افزونه با نام Comment Attachment در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تا به امروز ۲٫۰۰۰۰ نصب فعال داشته است.

نصب و راه اندازی افزونه وردپرس Comment Attachment

ابتدا مانند تمامی افزونه ها آن را نصب و فعال نمایید. سپس به بخش تنظیمات در پیشخوان وردپرس بروید و وارد قسمت گفتگو ها شوید. اسکرول نمایید و به سمت پایین رفته و در بخش مربوط به این افزونه یعنی Comment Attachmenttt تنظیمات آن را مطابق میل خود سفارشی نمایید.


ادامه مطلب



گل آرایی در تشریفات مجالس

گل آرایی در تشریفات مجالس: گل آرایی در جشن عروسی و سایر مجالس شامل یکی از مهمترین نکات است که می تواند جشن شما را به یک  مراسم رمانتیک، شیک و رویایی تبدیل کند، در هنگام ورود مهمانان از مواردی که می تواند توجه آن ها را جلب کندگل آرایی ورودی باغ، تالاردر هنگام ورود است اولین چیزی که در تشریفات عروسی و تشریفات مجالس باید مورد توجه قرار گیرد حلقه های گل و تزئینات ورودی است و  می تواند باعث یک ورود با شکوه افزایش زیبایی فیلم شما شود. این در حالی است که کمی بی دقتی یا بی سلیقگی در انتخاب گل ها و تزیین آن ها بسیار به چشم خواهد آمد.

گل آرایی در تشریفات مجالس

در تزیین و انتخاب گل ها باید توجه و سلیقه ی زیادی به خرج دارد و می توان رنگ گل های جایگاه عروس و داماد را با رنگ دسته گل عروس و همچنین رنگ لباس بسته به عروسی، عقد یا نامزدی و گل آرایی ماشین عروس یک رنگ انتخاب کرد که توجه بیشتری را به خود جلب کنند، در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که در انتخاب رنگ گل ها ترکیب و در تزیین باید به آن ها توجه زیادی داشت. گل آرایی درعروسی به چندموردبستگی دارد که شامل فصل برگزاری مراسم, سلیقه عروس داماد و مواردی که برای گل آرایی درنظرداریم ودر نهایت میزان هزینه و بودجه ای که برای گل آرایی مراسم خود درنظرگرفته اید.

ادامه مطلب