avinaavina

avinaavina

avinaavina

avinaavina

ایده های طراحی ناخن عروس

طراحی ناخن عروس: روز تشریفات عروسی هر کس مهم‌ترین روز زندگی او محسوب می‌شود و از اهمیت بالایی برای ان برخوردار است  مخصوصا دختر خانم ها که شب عروسی خود را رویایی تری شب زندگی خود می د انند. هر چند اغلب خانم ها علاقه دارند که همیشه زیبا و آراسته به نظر برسند حال روز عروسی متفاوت از باقی روزها می باشد و در این روز هر دختر خانمی به عنوان عروس خانوم دوست دارد به شکل خاص و  منحصر به فردی در تشریفات مجالس  جشن عروسی خود ظاهر شود و کانون توجه همه باشد ب طوری که توجه همه را به خود جلب  نماید. داشتن پوستی صاف و شاداب، موهایی خوش حالت و زیبا و براق و ناخن‌هایی شکیل بلند و لاک‌زده معمولاً توجه هر خانمی را به خود جلب می نماید. بدیهی است که  داشتن ظاهری زیبا و آراسته نشانه‌ی سلیقه‌‌ی هر شخص به خصوص عروس خانم ها در روز عروسی شان بوده و میزان توجه او به خودش را نشان می‌دهد.

ایده های طراحی ناخن عروس

همان طور که می دانیم در روز تشریفات عروسی بیشترین توجه به عروس و داماد مخصوصا عروس خانوم می باشد. میهمانان همیشه همه چیز عروس را از سر تا پا ی او چک می کنند! مدل موی عروس ، آرایش عروس ، لباس عروس و حتی طراحی ناخن های عروس خانم  زیر ذره  بین است و در این میان شما از ناخن نمی توانید بگذرید و باید به طراحی آن نیز اهمیت دهید. در این قسمت قصد داریم به ایده های طراحی ناخن عروس در روز تشریفات عروسی بپردازیم زیرا این مساله همین طور می تواند زیبایی حلقه ازدواج شما را نیز و چندان نشان دهد.


ادامه مطلب




استفاده از سقف کاذب در دکوراسیون داخلی

سقف کاذب در دکوراسیون داخلی همیشه موضوعات جذابی در معماری و طراحی ایجاد می نمایید. از سقف های کاذب می توان به عنوان یکی از اجزایی نام برد که به وسیله آن ها می توانیم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار تغییرات زیبایی را به وجود آورد. یکی از تغییراتی که می توانیم در طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد نماییم، استفاده از سقف های کاذب با طراحی های خاص و جذاب می باشد. این سقف ها  مانند دیوارپوش ها در دکوراسیون داخلی در  بخشیدن چهره ای نو به دکوراسیون داخلی شما کمک خواهد نمود و حس و حال کسالت و یکنواختی را از فضای شما د.ر می نماید، سقف های کاذب با داشتن طرح های متنوع و زیبای خود و همچنین قابلیت نور پردازی که دارند می توانند برای شما که می خواهید در مدت زمان کوتاه در دکوراسیون داخلی منزل خود تغییر ایجاد نمایید راه حل مناسبی باشند.

استفاده از سقف کاذب در دکوراسیون داخلی


ادامه مطلب




مزایا و اهداف ایجاد فروشگاه اینترنتی

ایجاد فروشگاه اینترنتی: می دانیم که در دنیای امروزه اکثر  فعالیت های افراد از طریق آنلاین و بر روی خط نت انجام می پذیرد. در حال حاضر یکی از روش های نوین و پرطرفدار خرید . فروش اینترنتی از طریق طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی آنلاین می باشد. به این  صورت که مشتریان به راحتی می توانند از طریق وب سایت فروشگاهی و یا اپلیکیشن آن محصولات مورد نظر خود را مشاهده و سفارش و خریداری نمایند. برخی از این فروشگاه ها کالاهای فیزیکی و حتی برخی کالاهای غیر فیزیکی مانند کارت شارژ را به فروش می رسانند. اغلب افراد به دلیل صرفه جویی در مصرف زمان بری خرید های خود از این فروشگاه ها استفاده می کنند که امروزه در کشور ما طرفداران زیادی را دارد.

مزایا و اهداف ایجاد فروشگاه اینترنتی

ایجاد فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی چیست ؟

فروشگاه اینترنتی در واقع همان طراحی وب سایت و یا اپلیکیشنی هست که محصولات و یا خدماتی را که از طرف فروشنده ها تولید می  شود را به همراه ویزگی های آن مانند اندازه، امکانات، قیمت و … را برای کاربران که در واقع همان مشتریان هستند به نمایش می گذارد و کاربران به راحتی می توانند آن ها را مشاهده نمایند و آن را سفارش داده و در نهایت می توانند از طریق پرداخت الکترونیکی (تجارت الکترونیک) آن را خریداری نمایند.


ادامه مطلب




ایجاد صفحه در دست ساخت برای سایت وردپرس

صفحه در دست ساخت برای سایت: می دانیم که گاهی پیش می آید که پس از طراحی سایت به دلیل ویرایش سایت مانند به روز رسانی  ها مثل بروز رسانی و یا تغییر پوسته سایت، برطرف سازی باگ های امنیتی بخواهیم به طور موقت وب سایت خود را ببندیم و متوقف کنیم. در این حالت زمانی که کاربران شما که از محتوا (مانند استفاده از مقالات شما) و خدمات سایت شما (به طور مثال خرید آنلاین از سایت فروشگاهی) استفاده می کرده اند یا کاربران جدیدی که قصد استفاد از سایت شما را دارند با صفحه ی سفیدی بدون محتوا و خدمات مواجه می شوند و این اصلا مناسب نیست و بهتر است کاربران خود را از ایجاد تغییرات و اینکه به زودی باز خواهیم گشت مطلع سازیم. به همین دلیل لازم است تا یک صفحه در دست ساخت برای انتظار کاربران تهیه کنیم تا با ورود به سایت شما از عملیات شما مطلع شوند. در کل بهتر است طراحان سایت حرفه ای با ابزار های آنلاین برای طراحی سایت نیز آشنا باشند. در سایت های ورد پرسی این کار با افزونه EZP Maintenance Modee قابل اجرا می باشد. با ما همراه باشید تا با این افزونه و نحوه عملکرد آن آشنا شوید.


ادامه مطلب





ترکیب مبلمان برای نشیمن‌های کوچک در دکوراسیون داخلی

ترکیب مبلمان برای نشیمن‌های کوچک: برای دکوراسیون داخلی اتاق‌ نشیمن کوچک همیشه باید حسابی دقت نمود و اثاثیه رو با کلی وسواس انتخاب نمود و دکور کرد تا هم جا برای نشستن به حد کافی باشد و هم راه برای رفت و آمد؛ همچنین اتاق نشیمن باید گرم‌ترین نقطه‌ی خانه باشه تا دورهمی‌های خانوادگی دلنشین‌تر شوند.

ترکیب مبلمان برای نشیمن‌های کوچک

در این قسمت چند نمونه ترکیب چیدمان مبلمان و وسایل برای دکوراسیون داخلی اتاق‌های نشیمن کوچک را با هم بررسی می‌کنیم. معمولا چیدمان‌ها در همین  چند پیشنهاد و ترکیب قرار گرفته و اگر این موارد را در ذهن داشته باشید و یک قالب کلی برای دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن‌ خود در نظر بگیرید، هنگام خرید مبلمان و سایر اثاثیه راحت‌تر هستید.


ادامه مطلب